Pozwolę sobie na to, by mimo wszystko odpowiedzieć (Narkan, wiem, że mnie zabijesz): Doświadczenie na moda? Przepraszam, ale co wchodzi w skład "doświadczenia"? Ale cóż ogólnie zacznijmy od początku, bo niewielu będzie wiedziało o co chodzi.
Na czacie (9.12.16r) była burzliwa dyskusja o to ZA CO MAM MODA... Odpowiem: Za nic. Mam nadzieję, że odpowiedź satysfakcjonująca, ale nie bądźmy śmieszni. Rzekomo grasz od dwóch lat, a z innych źródeł pół roku "może trochę więcej", a więc która wersja jest prawdziwa? Ja gram od 2013 roku, wtedy znalazłam grę. Na czacie jako tako NIC nie znaczyłam, dopóki nie było afer związanych z tym iż Toskan odpuścił. Napisałam do niego PW, zaczęłam mu zawracać gitarę, ale NIGDY NIE oczekiwałam "moda" za to. Faktycznie, gdy Toskan odpuścił ja również odpuściłam jak i większość graczy, bo co mieliśmy robić? Nic się nie działo, było nudno, ja wchodziłam raz na jakiś czas zobaczyć, co się dzieje, a na czacie nie pisałam, bo po co? Później całkowicie przestałam wchodzić do momentu, aż na gg mi napisał kolega, więc czemu miałabym nie wrócić? Lubiłam grę i fajnie, że wróciła ona do życia. Na początku Wola i Misti mieli moda - z pewnych przyczyn Wola go utracił, a co do Misti: Była sytuacja, której opisywać nie będę, ale w związku z nią napisałam do Toskana, ale nie po to, by DAŁ MODA MI, bo mi on nie był potrzebny do szczęścia, a z Toskanem pisałam tak dla śmiechu i żartowałam. A wtedy nakreśliłam mu sytuację, że powinien znaleźć moda, bo Misti się nie sprawdza. Bum, dostałam ninje - sobie z nią żyłam i było mi dobrze. Pojawiłł się "nowy" czat, gdzie jest specjalny odnośnik dla ADMINISTRACJI pokestory, miałam do niego dostęp, bo byłam sobie ukrytym modem. Nawiązał się temat "dlaczego Wola stracił moda" i wtedy odezwał się Narkan. Uprzedzając: JA Z NARKANEM NIGDY ZBYT DOBRZE NIE ŻYŁAM. Zawsze myślałam, że on mnie nie lubi, a i ja nie za bardzo za nim przepadałam, a tam wyszło, że jest nieco inaczej, co nieco ociepliło nasze stosunki, ale "dobrymi z